Meestgestelde vragen over betalen
Welke betaalwijzen bieden jullie aan?
Clinique Elixir vindt het belangrijk dat je altijd veilig kunt betalen. Wij bieden daarom verschillende betaalopties aan, zo kun je zelf kiezen hoe je wil betalen. Wij werken uitsluitend samen met betrouwbare organisaties zoals iDeal, PayPal, MasterCard, Visa en American Express. Al deze betaalopties maken gebruik van een beveiligd systeem, waardoor jij zonder zorgen kunt afrekenen.
Waarom is een betaalwijze niet beschikbaar?
Clinique Elixir heeft een breed aanbod aan verschillende betaalwijze, toch kan het voorkomen dat jouw gewenste betaalwijze er (nog) niet tussen zit. Je kunt uitsluitend gebruik maken van de betaalwijze die op onze website worden aangeboden. Wij staan altijd open voor suggesties: staat jouw betaalwijze er niet tussen? Geef dit dan aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst eventueel onze betaalopties uitbreiden.
Hoe betaal ik met IDEAL?
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je kunt met iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij betaling met iDEAL word je betaling direct afgeschreven van je rekening.
Om te betalen met iDEAL doorloop je de volgende stappen:
1. Selecteer de gewenste bank
2. Klik op ‘Bestelling plaatsen’
3. Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
4. Rond hier je betaling af
5. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de webshop. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
6. Nadat de betaling is afgerond, ontvang je van ons bestelbevestiging via de mail
7. Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace
Hoe betaal ik met CreditCard?
Bij Clinique Elixir kun je gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express.
Om te betalen met creditcard doorloop volgende stappen:
1. Klik op ‘Bestelling plaatsen’
2. Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in
3. In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met je kaartlezer betaalt
4. Rond je betaling met creditcard af
5. Na afronding van de betaling word je teruggeleid de webshop waar je een bevestiging van de betaling ziet
6. Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace en wordt het bedrag van je creditcard gecrediteerd
Clinique Elixir vindt veiligheid erg belangrijk. Je creditcardgegevens worden daarom versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het betalen met een creditcard bij Clinique Elixir zeer veilig.
Hoe betaal ik met PayPal?
Betalen met PayPal
Wanneer je kiest voor een betaling met PayPal, word je tijdens het afrekenen doorgestuurd naar de PayPal website. Je kunt je hier indien je nieuw bent bij PayPal als gast aanmelden of een PayPal rekening openen. Heb je al een PayPal account? Dan kun je hier inloggen en de betaling bevestigen.
Wanneer je je bestelling bevestigd, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Je bestelling wordt hierna direct verwerkt. Zodra je je bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account.
Houd er rekening mee dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van PayPal en de daar bijbehorende PayPal-processen.
Hoe werkt de terugbetaling na een retourzending?
Wanneer je items van je bestelling terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account. Je kunt in je PayPal-account aangeven of je wilt dat de terugbetaling wordt doorgezet naar je bankrekening.
Als je PayPal-rekening is afgesloten, behouden wij ons het recht om het bedrag terug te storten naar je bankrekening. Helaas kan een ander PayPal-account niet worden gebruikt.
Wat als mijn bestelling is geannuleerd?
In het geval van een annulering storten bij het aankoopbedrag weer terug naar je PayPal-account.
Wat is achteraf betalen met Klarna?
Met Klarna betaal je binnen 14 dagen, zonder extra kosten. Je hoeft hiervoor geen account aan te maken en er is geen krediet nodig. Je ontvangt je bestelling voordat je betaald hebt. Je ontvangt de betalingsinstructies van Klarna per mail. Je kiest voor Klarna door deze betaalmethode te selecteren bij het afrekenen.
Over Klarna
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele log-out oplossing. Klanten hoeven alleen urgente informatie te verstrekken om hun aankoop te voltooien. Slechts je NAW-gegevens en e-mailadres zijn voldoende. De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Jij bepaalt wanneer betalen het beste voor jou uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen.
Hoe werkt het?
Door een snelle en simpele registratie betaal je met Klarna gemakkelijk achteraf. Zo kun je altijd en overal jouw aankopen doen en op een gemakkelijke en snelle manier betalen. Hoe betaal ik na het bestellen? Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 14 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten. Let op! Je Klarna-factuur dient altijd betaald te worden. In geval van retournering of annulering wordt het factuurbedrag teruggestort op je rekening.
Hoe betaal ik na het bestellen?
Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 14 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten.
Let op! Je Klarna-factuur dient altijd betaald te worden. In geval van retournering of annulering wordt het factuurbedrag teruggestort op je rekening.
Hoe krijg ik mijn factuur?
Wij verzenden de factuur altijd naar het opgegeven e-mailadres. Je kunt de factuur hier terugvinden, bekijken en downloaden. Heb je geen factuur ontvangen? Controleer dan eerst je spambox. Heb je je factuur niet ontvangen of klopt je factuur niet? Neem dan hier contact met ons opnemen.
Problemen met betalen
Wat vervelend dat je problemen ervaart tijden het ervaren. Clinique Elixir doet er alles aan om het gehele proces soepel te laten verlopen. Omdat wij werken met verschillende aanbieders, kan het soms voorkomen dat er sprake is van een storing. Wij verzoeken je het later opnieuw te proberen of contact met ons op te nemen. Heb je andere vragen over problemen met betalen? Je kunt hier contact met ons opnemen.
Meestgestelde vragen over bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Zodra je een artikel ziet die je graag wil bestellen, kun je deze in je winkelwagen plaatsen. Dit doe je door te klikken op “bestel nu!”. Je artikel zit nu in je winkelwagen. Je hebt hierna de mogelijkheid om verder te winkelen en meer artikelen toe te voegen aan je winkelwagen, of direct tot bestellen over te gaan.
Hoe werkt de winkelwagen?
Rechtsboven kun je klikken op het mandje, dit is je winkelwagen. Hier zie je een overzicht van alle artikelen die je in de winkelwagen geplaatst hebt. Het totaalbedrag, verwachte leveringstermijn en het aantal producten zijn hier terug te vinden.
Als alles klopt kun je verder naar het betaalproces door op “doorgaan naar afrekenen” te klikken. Ook kun je eventueel nog artikelen verwijderen of toevoegen.
Let op: artikelen in je winkelwagen worden niet voor je gereserveerd.
Wat is mijn verlanglijst?
Heb je een artikel gezien die je leuk vindt, maar ben je hier nog niet zeker over of wil je deze op een later moment bestellen? Door op het hartje te klikken kun je deze op je verlanglijstje plaatsen. Op die manier kun je het artikel later gemakkelijk opnieuw vinden en bestellen. Je verlanglijst kun je terugvinden in je persoonlijke account.
Hoe gebruik ik een waardebon/kortingscode?
Heb je een waardebon of kortingscode die je bij ons wil inleveren? De kortingscode of de code op deze waardebon kun je invoeren in de winkelwagen, voordat je gaat afrekenen. Neem de code over zoals deze aangeleverd is en klik op “waardebon toepassen”. De korting of waardebon wordt nu verwerkt en het totaalbedrag aangepast.
Wat gebeurt er na het bestellen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, hierin vind je je bestelnummer en de gegevens van je bestelling. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je een nieuwe mail met de gegevens van je verzending.
In je account kun je de status van je bestelling vinden. Je kunt hier ook je bestelhistorie, facturen, verlanglijst en accountgegevens bekijken.
Problemen met bestellen
Wat als mijn bestelling is geannuleerd?
In het geval van een annulering storten bij het aankoopbedrag weer terug naar je PayPal-account.
Andere problemen
Wat vervelend dat je problemen ervaart tijdens het bestellen. Clinique Elixir doet er alles aan om het gehele proces soepel te laten verlopen. Omdat wij werken met verschillende aanbieders, kan het soms voorkomen dat er sprake is van een storing. Wij verzoeken je het later opnieuw te proberen of contact met ons op te nemen. Heb je andere vragen over problemen met bestellen? Je kunt hier contact met ons opnemen.
Hoe kan ik samples toevoegen?
Je kunt samples gemakkelijk toevoegen aan je bestelling. Dit kun je doen in het winkelmandje. Hier kun je precies zien op hoeveel samples je recht hebt en welke samples er beschikbaar zijn.
Ik heb een andere/geen sample ontvangen
Het kan zijn dat de door jou bestelde sample momenteel niet op voorraad is. In dat geval sturen we een andere sample mee met je bestelling, indien mogelijk. We proberen hiervoor een sample toe te voegen die zo veel mogelijk aansluit bij het bestelde product of het merk.
Het kan voorkomen dat er geen samples beschikbaar zijn, deze worden meegestuurd indien de voorraad toereikend is. Voor samples geldt: op=op.
Heb je een vraag of opmerking?
Wij staan altijd klaar om je te helpen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op via de onderstaande knop.